Online marketing hírek, tippek

Blog

Élet a cookie-k után: a szerveroldali mérés

A böngészők jobban korlátozzák a harmadik féltől származó cookie-k használatát, ami megnehezíti a kliensoldali mérést.

Google Consent Mode V2 Újabb mérföldkő

Új adatvédelmi mérföldkő, amire érdemes figyelmet szentelni. Mi is pontosan ez és miért fontos, hogy még március előtt beállítsd? 

Moringo és a Zöld Szeged SIKERSZTORI

Egy projekt, ahol a cél a napfény városának zöldítése, a mi feladatunk pedig ennek kommunikációja volt.

Kampánytól kampányig: hírlevéloptimalizálás

A hírlevél kampányok kiemelkedő hatékonyságot és eredményességet jelenthetnek egy vállalkozás számára. 

Hogyan alkosd meg a hírleveleid tartalomstratégiáját?

A sikeres hírlevélkampányhoz kulcsfontosságú a megfelelő tartalomstratégia megtervezése!

Kinek? Mit? Érj végre célba hírleveleddel!

A hatékony hírlevél marketing sikerének kulcsa a célcsoport precíz meghatározása és szegmentálása.

Vonzó címek, hatékony üzenetek: tervezd meg a hírleveled

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módszer a vásárlók szegmentálására.

Hódítsd meg a PPC-t: költségcsökkentés és hatékonyság

A PPC hirdetésekkel  céged hatékonyan tud eljutni a célközönségéhez.

3+1 hatékony Google Ads tipp

A Google Ads használatának két nagy előnye van: célzottan tudsz hirdetni és növelni a vállalkozásod online jelenlétét!

Így célozd és optimalizáld a Facebook hirdetésed!

Az üzleti siker kulcsa a megfelelő célcsoport megtalálása és hatékony elérésük. A hirdetések ebben segítenek. 

Miért van szükség hirdetéskezelésre?

Sokszor találkozunk azzal, hogy a hirdetések fontosak, mégis úgy érezzük sokszor, hogy oké, hogy fontos, de miért is?

Kövesd a híreket - 10perc.hu

2 év alatt közel 14 ezer FB követő, napi több 10 ezer oldalletöltés! Minek köszönhető egy eddig ismeretlen hírportál sikere?

Marketing ügynökség vagy saját marketinges?

A döntés a Te kezedben, de jobb ha tudod, miért válassz marketing ügynökséget saját marketinges kollégád mellé. 

Marketing stratégia, alaprajz a marketinghez

A marketing stratégiára mi úgy tekintünk, mint házépítésnél az alaprajzra. Alapok nélkül nem építkezünk.

Négy sokkolóan jó pont a tartalomsokk ellen

Ömlik az emberre a tartalom, a világ pedig rohan mellette. Hogyan tudod mégis elérni, hogy a célcsoportod felfigyeljen Rád?

Ismerd meg célcsoportod, keresd gyenge pontjait

A fájdalompont, azaz gyenge pont egyszerűen az a hiányérzet, ami fogyasztásra készteti a vásárlót még akkor is, ha nem tud róla.

Tanácsok a sikeres webfejlesztéshez

Választ adunk a leggyakoribb kérdésekre, és tanácsokat, melyekkel felkészülhetsz a fejlesztési folyamat nehézségeire.

Ismerd meg jobban, hogy milyen szolgáltatásokkal segíthetjük céljaidat!

Tovább