moringologo

Tripadvisor, az utazók Facebookja

Nincsen olyan üzleti szektor, amely ne érezné meg a kialakult járvány negatív hatásait. Azonban nem fér hozzá kétség, hogy a legnehezebb helyzetbe jelenleg a vendéglátás és a turisztika került. Hogyan segíthet ebben a helyzetben a Tripadvisor rendszere? Azonnal kiderül!

Eddig nem látott jelenséggel kell szembenéznünk, ami üzleti szempontból is számos kérdést hagy maga után. Mit tudnak tenni a vállalkozások, hogy a lehető legkevesebb veszteséggel vészeljék át a krízist? Mik azok a platformok, amelyek segítségükre lehetnek a kialakult helyzet enyhítésében?

Ha a turisztikai és vendéglátó ipari szektort vizsgáljuk, akkor bizonyára mindenkinek azonnal beugrik Tripadvisor. Azonban kevesen tudják, hogy ez a platform amellett, hogy az egyik legjobb információforrás az utazók számára, számos hasznos marketing lehetőségeket is rejt magában.

Ilyen például a ’Szponzorált megjelenések’ opció. Tudjuk, mire gondolsz. Egy újabb hirdetési platform, ismeretlen szabályok, inkább maradnál a már jól megszokott Facebook-Google kombinációnál. Ne olyan hevesen! A Tripadvisor szinte teljes mértékben a Google rendszer felépítését követi, így meglátod, olyan érzésed lesz majd az első hirdetés beállításakor, mintha már profi lennél a platform használatában.

És hogy miért érdemes a Szponzorált megjelenéseket kipróbálni? Mert Te lehetsz az, akit a potenciális utazók és szálláskeresők a találati lista első helyén láthatnak, így legnagyobb eséllyel a Te ajánlatodat választják majd következő utazásukhoz. Ez pedig nagyon jól jönne ebben a kialakult helyzetben, nemigaz? És ami még jobb, csak a kapott kattintások után kell fizetned, a megjelenések teljesen ingyenesek!

Ha beállítottad a hirdetéseidet, nincs is más dolgod, mint nyomon követni az eredményeket az Irányítóközpontban, ahol a legfontosabb mutatókat mérlegelve fontos következtetéseket vonhatsz le potenciális vendégeidről.

Habár a fizetett megjelenések is rendkívül fontosak, ha a vásárló fejével gondolkodunk, nem feltétlenül ezen fog múlni egy étterem választása vagy szállás lefoglalása. Első helyen jelent meg a hirdetésed?
Remek, akkor bizonyára jó látogató jut el a vállalkozásod profiljára!
Alig van pár értékelés az oldaladon? 
A felhasználó bizonyára tovább görget…és mi ezt nem szeretnénk. Ez a példa bizonyítja, hogy a két faktor együtt érheti el a legjobb eredményt.

Hirdetés: pipa. De hogyan szerezhetnél minél több értékelést? Erre is van megoldás!

Az Expressz Értékelő, ami a Tripadvisor értékelésgyűjtő eszköze segítségedre lesz a visszajelzések gyűjtésében, méghozzá ingyen és bérmentve! A funkció segítségével professzionális megjelenésű e-maileket hozhatsz létre és küldhetsz ki, arra ösztönözve vendégeidet, hogy írjanak értékelést! A rendszerhez tartozó irányító pultban pedig nyomon követheted az elemzési adatokat, amik tökéletes útmutatóként szolgálnak a kampányaid optimalizálásához, hogy a lehető legjobb eredményeket érhesd el.

Ki ne szeretne növekvő forgalmat, főleg ebben az időszakban?

Ha szeretnéd Te is megtapasztalni a Tripadvisor előnyeit, de nem tudod, hogy kezdj neki, vedd fel velünk a kapcsolatot, és gondoskodunk a kampányok tervezéséről, és teljes lebonyolításáról!

Tripadvisor, az utazók Facebookja

Ötletekben határ a csillagos ég.

Egyedi ajánlatot szeretnék.


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF