moringologo

Terméktámogatás

Egy weboldal, webshop, vagy vállalatirányítási rendszer napi szintű felhasználása, üzemeltetése sok operatív feladattal jár együtt, amihez gyakran elengedhetetlen a szakértői segítség.

A zökkenőmentes használat érdekében biztosítunk ügyfeleink számára terméktámogatás szolgáltatást. A terméktámogatás szolgáltatásra előfizető Ügyfeleink részére e-mailes és telefonos segítségnyújtást biztosítunk szoftvereink, weboldalak, webáruházak használatával és üzemeltetésével kapcsolatos kérdésekben.

Fedezd fel havidíjas csomagkínálatunkat és rendeld meg pár kattintással a Neked megfelelőt!
Esetleg másra lenne szükséged? Bátran keress meg minket egyedi ajánlat kérésével!

Support csomagok

Support start

14.900

+ ÁFA

Gazdaságos megoldás, amely tartalmazza a micro weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Telefonos segítségnyújtás:
Max. 1 alkalom/hónap

E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása:
Max. 1 alkalom/hónap

Programozói munkaóra keret:
1 óra/hónap

Feladat megkezdés:
48 órán belül

Megrendelem

Support business

29.900

+ ÁFA

Kényelmes megoldás, amely tartalmazza a közepes méretű weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Telefonos segítségnyújtás:
Max. 2 alkalom/hónap

E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása:
Max. 2 alkalom/hónap

Programozói munkaóra keret:
2 óra/hónap

Feladat megkezdés:
24 órán belül

On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban:
Max. 1 alkalom/hónap

Megrendelem

Support pro

49.900

+ ÁFA

Komplex megoldás, amely tartalmazza a nagyobb webshopok, portálok, weboldalak működéséhez szükséges támogatást.

Telefonos segítségnyújtás:
Max. 4 alkalom/hónap

E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása:
Max. 4 alkalom/hónap

Programozói munkaóra keret:
3 óra/hónap

Feladat megkezdés:
12 órán belül

On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban:
Max. 2 alkalom/hónap

Megrendelem

Minden bizonnyal Te is jártál már úgy, hogy egy felmerülő hibaüzenet esetén nem tudtál kihez fordulni, szükséged volt egy új e-mail címre, problémád volt tárhelyeddel vagy nem jutott eszébe, hogy egy funkciót hol találsz a weboldalakon, szoftvereinkben. Hasonló esetekben Te is bátran fordulhatsz csapatunkhoz.

Szakértő kollégáink telefonos és e-mailes tanácsadás és támogatás keretében készségesen és díjmentesen segítenek a szoftver használat, és weboldal üzemeltetés üzemeltetés során felmerülő problémák megoldásában a megadott ügyfélszolgálati időben.

Az terméktámogatás elsődleges feladata a szolgáltatást igénybe vevők eseti jelleggel felmerülő problémáinak kezelése, megoldása, rögzítése.

Bizonyos kérdések, feladatok esetén az ügyfélszolgálat nem tud azonnali megoldást biztosítani. Ilyen kérdések, feladatok esetén törekszünk az ésszerű határidőn belül történő megoldásra.

Az ügyfélszolgálaton bejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Moringo Kft. fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.

- a szoftver, weboldal, webáruház kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények, új fejlesztések és kérések megbeszélése
- gyorsan elhárítható hibák megoldására ( az esetleges hibákat rögzítjük, azok javítása nem azonnal történik)
- távoli segítségnyújtás
- szerverrel kapcsolatok segítségnyújtás (frissítés, karbantartás)

A rendelkezésre állás, és ügyfélszolgálali szolgáltatások feltételei:
Telefonos segítségnyújtás a meghatározott ügyfélszolgálati időben: Maxi. 15 perc/alkalom
E-mailben vagy ticketing rendszerbe érkező kérdések megválaszolása: Max. 5 kérdés/alkalom
On-line Skype terméktámogatás előre egyeztetett időpontban: Max. 30 perc perc/alkalom

A Moringo Kft. érvényben lévő teljes terméktámogatás szabályzata, amely a részletes díjakat is tartalmazza. (pdf)

A Moringo Kft. support szolgáltatás nyilatkozata. (pdf)

Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni.

Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:
- számítógép vagy program konfigurálása
- vírusirtó, illetve egyéb nem a Moringo Kft. által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
- adatbázis mentés vagy javítás
- hálózatos telepítés felügyelete
- adatfeltöltés, migrálás
- oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
- oktatás, betanítás
- a böngésző és kiegészítői nem megfelelő verziójából, vagy egyéb azzal kapcsolatos beállításokra vonatkozó segítségnyújtás
- új fejlesztés, a rendszerekben történő módosítások

Azok az Ügyfeleink, akik nem rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással, óradíj alapú tanácsadói szolgáltatás keretében, előzetes egyeztetés és az ide vonatkozó eseti, hiánytalanul kitöltött, aláírt és bélyegzővel ellátott megrendelő visszaküldése után telefonon vagy email-ben vehetik igénybe a szolgáltatást, segítségnyújtást.

A szolgáltatás igénybevétele esetén minden megkezdett óra teljes óraként számlázásra kerül. Az óradíjak a Moringo Kft. mindenkori érvényes szolgáltatási díjainak megfelelően kerülnek számlázásra.

A Moringo Kft. fenntartja a jogot, hogy megtagadja azon felhasználók részére a válaszadást, akik nem rendelkeznek érvényes terméktámogatással.

Ötletekben határ a csillagos ég.

Egyedi ajánlatot szeretnék.


Adatvédelmi szabályzat | ÁSZF